01.07.2009 10:18

Merida Bike maraton

 

Merida Bike Vysočina 2009

Přátelé, kamarádi. Hovoří kapitán.

Po dlouhém čase jsem opět podlehl volání adrenalinu a přihlásil se na organizovaný MTB maratón. O víkendu jsem si zajel kratší variantu (40 a 80km) Merida Bike maratónu v Novém Městě na Moravě. Jel jsem prakticky bez tréninku, takže jsem neočekával žádné velké výsledky. Závod byl skvěle organizačně připraven ( jek je ostatně na Vysočině zvykem), jenom se na poslední chvíli měnila trať s ohledem na paralelně probíhající silniční cyklozávod v rámci MČR. Takže drtivá většina se jela terénem. Předchozí deštivý týden ale vykonal na trati své. Na startu jsem se postavil do jedné brázdy s Kateřinou Neumannovou a tím jsem v podstatě pro úspěch udělal maximum. Přes hrozný promáčený a blátivý terén bylo nakonec počasí přo bikery milostivé a ke konci dokonce svítilo slunce. A vzhledem k tomu, že jsem se díky datu narození posunul do skupiny seniorů, tak jsem se ve své kategorii docela obstál. Katka Neumannová mi dala jen 20 minut.

Atmosféra po dojezdu na stadion, s pivkem v ruce, sluncem nad hlavou a v družném rozhovoru s ostatními totálně zablácenými svalovci a atletkami je potom nepřenosná.

A večerní afterparty s Vypsanou fixou a Support Lesbiens byla již jen třešničkou na dortu.

Těším se na shledanou u Neusidlersee. Všechny zdraví Tomáš Miča

—————

Zpět


Kontakt

Skalpelteam Zlín

Jiří Duben
T.Bati 5135
Zlín
76001